eran lilla hannis!

Alla inlägg under oktober 2011

:)

Av Hanna - 31 oktober 2011 19:36

idag så har man varit med min kompis Julia till fyra ungefär sen så åkte man till min morbror på fika.Men i alla fall så gick jag och julia runt nästan hela tiden och fotade så det blev lite bilder!men jag tänkte att ni bara skulle få en bild nu!  

Av Hanna - 30 oktober 2011 10:51

asså nu har jag inte uppdaterat på vääällllllddddddddiiiiggggggggggggtttttttttt länge!nu får jag ta och börja blogga!!!jag har lite dåligt samvete faktislt!har tyvär ingen bild att bjuda på :( men ni får klara er så länge :)

Av Hanna - 22 oktober 2011 14:15

wow nu är det hela 38 personer som har gillat min blogg på facebook!!tack!!!!!!jag tycker att det är konstigt att så många personer gillar den när det inte är såå många som kollar varje dag.men tack i alla fall.har du inte gillat bloggen?gör det!vore evigt tacksam.jag tror aldrig att jag hade klarat av att blogga så länge om jag inte visste att det var 38 personer som gillade bloggen.man kan säga att det håller mig vid liv.jag tror nog inte jag får tid att höra tipsen idag.här får ni en bild!  

Av Hanna - 22 oktober 2011 12:13

det var någon som undrade om jag kunde göra några fototips.och då undrar jag om ni också vill ha fototips eller om ni vill ha fototips i form av video? tänkte försöka fixa det idag men vi får se vad jag hinner med!

Av Hanna - 21 oktober 2011 20:28

ja nu sitter man vid tv:en och tittar på idol och äter godis och dricker cola.jag tror att jag är nästan helt frisk nu JIPPIE!nu hoppas man på att jag håller mig frisk!vilka hejar ni på?och vilka tycker ni borde åka ut?jag tycker det var orättvist att denise fick åka hem med tanke på att linni och andre tappade texten.men dem som håller på linni och andre är ju ganska glada över att dem inte åkte ut förra veckan.men jag tänkte bara berätta lite vad jag gjorde just nu så ni får ha det bra!  

Av Hanna - 19 oktober 2011 14:16

sorr för att det har varit dålig uppdatering!och nu tänker ni att nu kommer det där hon säger "jag har inte orkat,jag har inte haft tid" ja och det är väl sant för min mamma har fyllt år GRATTIS! och så har jag varit tvungen att plugga till ett histora prov. Men nu har jag gått och blivit sjuk igen... så tråkigt jag som trodde att jag skulle få va frisk nu men inte då! ja det var väl det men ni ska  i alla fall få en liten bild!  

Av Hanna - 16 oktober 2011 15:47


 för några dagar sedan så frågade en av mina kompisar om jag kunde fota ville,vilket jag inte har gjort.Men jag har fotat våran katt klara så det får funka nu.men jag lovar att jag ska fota ville också!

       

Av Hanna - 15 oktober 2011 16:57

jag har glömt att blogga idag men nu gör jag det i alla fall.tänkte bara berätta lite snabbt om läget just nu!jag tänkte att jag skulle redigera lite bilde nu men endast med lite extra kontrast!inget mer!!i alla fall så får ni en bild nu!  

Presentation


Hej!Jag heter Hanna och min blogg handlar mest om fotografering och min vardag.Ha det bra!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

mina foton

                                         

       


Ovido - Quiz & Flashcards