eran lilla hannis!

Alla inlägg under november 2011

Av Hanna - 27 november 2011 12:36

igår skulle jag ta lite jul bilder men jag kom inte på vad jag skulle fota.några tips??jag måste i alla fall läsa historia och träna på lite matte eftersom vi har matte prov på måndag,sen har vi stavning till på tisdag så det är ju lite och göra men jag tror nog det ska gå;)kommer en bild  

Av Hanna - 26 november 2011 14:08

jag såg att min kompis hade gjort ett inlägg om vad hon önskade sig i julklapp och tänkte att jag kanske också kunde skriva upp min önskelista här på bloggen.länk: http://ellenlang.bloggplatsen.se/

*nagellack

*pengar till datorn som jag sparar till

*reflexskärm 5 i en 80 cm

*kameraväska

*spotify premium

*kläder/presentkort

*premuration på Frida tidningen

*stativ till kameran

*CANON EOS 1100D + OPTIK EF-S 18-55MMF/3.5-5.6 DC III


det var väl det men tänkte fota lite jul/advent bilder idag eftersom det är första advent i morgon!och ingen snö är det.och lärarna tror att vi ska åka skriskor på onsdag??

Av Hanna - 24 november 2011 20:45

ja det är ju en månad kvar till julafton!!och jag har inte hunnit köpa något till min familj och några släktingar.något tips på vad ni brukar ge?eller ska ni ens ge något eller skiter ni i det?så en annan grej som jag tror alla vill han nu är SNÖ!!!det är ju första advent på söndag och det finns ingen snö!!nu vill vi ha vinter!för annars blir det ett år med sommar utan värme och en vinter utan snö.när tror ni det börjar snöa?jag hade tänkt visa en bild men jag insåg att jag inte hade någon så det blir väl att fota lite i helgen.så det var väl allt nu.

Av Hanna - 21 november 2011 16:26

nu har jag fixat kategorier som ser ut så här

jag har gjort så att alla inlägg finns under allmänt men om det är macro så hamnar det på det osv.. och då kan man ju se att förra inlägget var mitt 110!så vad tycker ni om kategorierna?komentera!!



Av Hanna - 19 november 2011 22:15

           

Av Hanna - 19 november 2011 21:06

igår efter skolan så va jag med emmy och julia,men sedan kom ellen.l.sen så skulle vi först gå på bio och efter det sova över.så dem åkte hem och hämtade grejer och släppte av ellen.l (hon skulle inte gå och se filmen).när dem hade åkte så åt jag,sedan kommen ellen.h som skulle gå med till bion men inte sova över.vi (jag och ellen.h) gick upp till bion där vi måtte dem andra(julia och emmy).efteråt så åkte ellen.h hem.jag julia och emmy började gå hem till mig,sen så kom ellen och såg oss gå och då fick vi skjuts.sen sov vi över då.dem somnade vid ca 22:00!!!och jag vid ca 0:30!!så jaaa..efter att dem åkt hem så gick mamma och jag och spelade badminton.skit kuul!!!och nu sitter man och kollar på "så mycket bättre".en bild :)  

Av Hanna - 16 november 2011 16:20

nu ska man ta och läsa historia.världens tråkigaste!!!som tur ska jag läsa 5 sidor och inte typ 10 så det går nog fort;) tänkte inte ta någon bild nu men kanske bloggar lite senare?vi får se,men lovar inget!ha det bra så länge :)

Av Hanna - 12 november 2011 12:06

jag känner mig stolt för att jag fick ihop 3 st inlägg igår!på höstlovet så var jag ju med Julia och vi tog några bilder som jag inte har visat än.så här får ni några!              

Presentation


Hej!Jag heter Hanna och min blogg handlar mest om fotografering och min vardag.Ha det bra!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

mina foton

                                         

       


Ovido - Quiz & Flashcards