eran lilla hannis!

Alla inlägg under december 2011

Av Hanna - 25 december 2011 18:05

kunde inte hålla mig!jag har så tråkigt och jag vill berätta om det jag fått i julklapp.så här kommer en liten lista

  • en Nikon D3100
  • ett stativ,hamastar 63
  • photoshop elements 9
  • the sims 3 kvällsnöjen
  • en bok om foto
  • en necessär
  • ett nagellack
  • en slags fotokurs på dvd
  • kamera väska

jag tyckte jag fick mycket med tanke på att jag fick en system kamera

ha det bra och så får vi se när jag bloggar igen :)

Av Hanna - 24 december 2011 13:45

jag har fått en NIKON D3100!!!började gråta av lycka vilket ni nog kan förstå då jag inte trodde jag skulle få det.runt 3 ska jag åka till min farmor och farfar.så det blir nog inte så mycket mer uppdateringar eftersom jag har tänkt att jag ska njuta av mitt julov och inte behöva tänka att "jag måste blogga" eller att "gud vad jag uppdaterar dåligt" så jag tar en liten paus och kommer tillbaka när julovet är över.god jul på er och gott nytt år!!en liten bild är ju ett måste!!denna bild år då inte tagen med min nya kamera.  

Av Hanna - 24 december 2011 12:00

en trumvirrvel tack!vinnaren är ..................................Moa!!!jag skicker ett mejl till dig om att du har vunnit.i paketet kommer det vara 3 små hemliga saker.det kan ni gå och fundera på!blir tyvär ingen bild nu bara uppdatering:)god jul!

Av Hanna - 23 december 2011 08:27

godmorgon på er!!det känns verkligen inte som att det är julafton imorgon eller vad säger ni?tänkte ta och äta lite frukost snart och sen ta och ta tag i mitt liv,haha ne skojar bara.men det blir i alla fall att baka lite idag och kanske röja lite på mitt rum.jag har målat naglarna nu på morgonendet blev en jul design, tänkte visa er dem lite senare idag.så nu får ni en bild!ses sen!  

Av Hanna - 22 december 2011 17:40

jag sitter nu i köket och hör julmusik och känner doft av både knäck och mat.riktigt hungrig nu.i dag var jag och köpte ett fjäder öronhänge det är tre svarta fjädrar och lite längre.vill ni se bild eller var det en bra beskrivning tro?i alla fall så ska ni få en liten bild nu:)  

Av Hanna - 22 december 2011 11:13

i morse runt 8 gick jag ut och fotade.idag blir det att baka lite och göra knäck, och annat nödvändigt.och det är ju snart dags och få börja öppna alla paketen.det ser man fram emot.annars blir det väl inte så mycket mer och göra idag.tänkte ta och säga att det nu är 6 stycken som är med i min lilla tävling,men det är inte försent än!va med vetja!!jag avslutar tävlingen på julafton,vet inte exakt tid men det blir när det blir.så skynda att vara med!!här får ni en bild fårn imorse!  

Av Hanna - 18 december 2011 13:12

tänkte bara skriva lite snabbt att jag ska gå och spela badminton med min mamma om en stund så nu måste jag nog ta och börja göra mig iording!så nu vet ni vad jag ska göra idag!ses!:)

Av Hanna - 17 december 2011 16:32

   

 

Presentation


Hej!Jag heter Hanna och min blogg handlar mest om fotografering och min vardag.Ha det bra!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

mina foton

                                         

       


Ovido - Quiz & Flashcards