eran lilla hannis!

Alla inlägg under september 2011

Av Hanna - 5 september 2011 16:48

hej hopp!nu är det så att jag har sovit över hos cassandra och nu har jag precis varit och klippt mig!!jag har nämnligen klippt lugg!!!jag ser sååå anorlunda ut,jag är inte nöjd men inte miss nöjd heller,vet ínte vad jag ska tycka.men nu är jag hemma efter allt och nu blir det att se på one tree hill,idol repisen (missade igår eftersom jag sov över),redigera bilder på cassandra m.m ha det bra!!

Av Hanna - 4 september 2011 17:37

       

Av Hanna - 4 september 2011 12:10

igår blev det inget inlägg och det berodde bland annat på att jag inte orkade och så redigerade jag lite bilder som jag och cassandra tog (men dem bilderna som är på bloggen är inte redigerade).jag brukar inte redigera bilder man hade verkligen lust att göra det,så när jag var färdig med det så laddade jag upp dem på facebook.jag ville bara berätta varför det inte blev något inlägg så ni inte tror jag glömde bort bloggen.för några dagar sedan fick jag en chock!!när jag så hur många som hade gillat min blogg var det hela 20st!!förra gången jag kollade var det kanske 16 st och nu är det hela 20 st!! tack, tack!! desutom vill jag gärna läsa era bloggar,så jag kan få se era bilder (om ni nu är fotointresserade)eller bara om er det behöver ju inte va något speciellt!nu kände jag att det blev jätte mycket text så här får ni en gammal bild!  

Av Hanna - 2 september 2011 17:30

hej hopp! nu är det redan fredag och idag har man spenderat en stor del av dagen i skolan och på en fotopromenad med Cassandra.därför kommer fredags bilden lite sent! jag har en väldigt ful min på bilden och det ser ut som att jag har en dubbel haka  men det bjuder jag på!när jag tog bilden var det bara en bild för att testa ljuset, det var en slump att cassandra skulle vara med i bakgrunden.ha det bra så länge!  

Presentation


Hej!Jag heter Hanna och min blogg handlar mest om fotografering och min vardag.Ha det bra!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

mina foton

                                         

       


Ovido - Quiz & Flashcards